torsdag 2 juli 2015

150702.

Nu har jag haft en riktigt bra dygn. Började med att jag och Ebba firade EM-hjältarna i kungsan igår kväll.. Toppen toppen toppen verkligen! Love it!

När jag kom hem till Kholm igen drog jag och Ida ner på stan för lite drinkar. Mötte August och hans vänner så vi satt och tjatade med de resten av kvällen och hemma var jag vid halv två! Och det bästa var att jag inte frös en enda gång!

Idag har jag och Ida badat i Connys pool (han ska låna min lägenhet i Malmö from imorgon så jag lånar hans pool idag och imorgon!)
SVINSKÖNT var det! Äntligen lite sommarkänslor! Och jag badade till och med massor trots att jag är en sjuk badkruka!

Kvällen avrundade jag hos Zana och Johan med lite goda grejer på deras nya fräscha balkong..


Sist men inte minst - stort grattis till min bästis Emelie på födelsedagen idag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar