måndag 24 augusti 2015

150824.

Vi har haft en toppenhelg nere hos mig i Malmö! Bara tagit det lugnt och gjort så lite som möjligt typ..
I lördags var vi dock iväg till stranden i Skanör och solade! Det var hur skönt som helst! Snäppet mysigare än Turkiet måste jag säga!

Igår var tanken att P skulle åka hem till Skövde, och det blev så att jag åkte med helt enkelt! 

Så på vägen från Malmö blev det ett överraskningsstopp hos Lovisa i Jönköping, dit hon flyttade för 1 vecka sen! En glass vid Vättern hann vi med. Hur kul som helst och överraskad och glad blev hon!

Nu ligger jag och drar mig i sängen här i Skövde medan P jobbar! Ska käka lunch tillsammans 12:30 så jag ska väl försöka ta tag i dagen nu!

Imorgon bitti rullar jag motvilligt med tåget till Malmö igen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar