måndag 21 mars 2016

160321.

Här har det ekat väldigt tomt på senaste.. Torsdag till söndag har jag haft Emelie på besök här nere så därför har jag valt att prioritera att umgås med henne, och dessförinnan hade jag lånetelefon vilket inte gjorde det superskoj att blogga från den.
Jag och Emelie har iallafall umgåtts och myst massor. Färgat håret på mig, käkat lunch med Eve och Ida, varit på Lilla torg, ätit på Pinchos och kollat volleyboll (eftersom jag var sjuk och inte spelade!)
Nu är det påskvecka som gäller och här på praktiken är det väldigt lugnt eftersom alla elever har påsklov! Faktiskt tråkigt..
Men men..
Volleybollsäsongen (seriespelet) är över för i år och vi hamnade tillsist på en femteplats. Och det var skönt då vårt mål innan säsongen startade var just topp5!
Nu ska vi ladda för DM i början av april.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar