söndag 2 juni 2013

130602.

Jag har haft en så sjukt bra helg. En sådan som nästan inte går att slå.
Det började med att jag åkte upp till Stockholm i fredags kväll. Där tog Emelie och Christian emot mig på centralen.
Hem till de och sitta och prata lite. Sen tog vi en långpromenad runt halva Sthlm city för att hitta någonstans att äta. Så jävla fint Stockholm är när solen går ner på sommaren. Är det inte kärlek så säg..
Igår kom Maria upp och vi shoppade litegrann. 
Hem till K-holm igen. Emelie och Christian följde med och det blev en sangriakväll. Gott och otroligt trevligt. Sen blev det en utgång på Statt på det. Galet roligt. En av de bästa utgångarna så här långt.
Efter lite efterfest somnade vi ett gäng här hemma vid sju imorse. 
Man lever bara en gång!

Idag har jag och Lovisa letat ihjäl oss efter min bilnyckel. I det letandet lyckades vi hitta några andra nycklar, hemnycklar. Så tydligen har det "bytits" nycklar här inatt. För att jävlas?
Blir tillbakabyte imorgon hoppas jag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar