tisdag 8 juni 2010

Lite romantik i vardagen..

Jag hoppas att vädret klarnar framåt kvällen, för då blir det picknick med min älskling Zana. Tänk er en filt, tända ljus, jordgubbar och varandra. Så romantiskt. ;) Njae, vi får se vad min pärla lyckas plocka ihop, jag ska iallafall vara redo för dejt 18,30.

Imorgon blir det Stockholm och min älskling Emelie, ja, jag vänstrar lite. Jag ska göra någonting som jag aldrig drömde om att göra, men nu fasen är det på tiden. Tänker dock inte breaka nyheten riktigt än..
Tillbaka går tåget 06,51 på torsdagmorgon. Vet inte hur jag ska lyckas, men på något sätt ska jag sitta där på tåget då.

Torsdagen blir också hetsig.. Kommer hem strax innan åtta, börjar jobba åtta, jobbar till två, två ska jag vara hos Ida, klockan 18 ska jag vara på ett annat ställe, kan dock inte tala om var eftersom det är lite hemlighetsmakeri. Sen hem igen, och då får vi se hur kvällen artar sig! ;)

Nu ska jag gå och sno mamma på pengar, jag vill ha glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar