måndag 21 juni 2010

my soft.



Har varit helt lamslaget på jobbet idag, internet funkade inte, och vi gör typ allting på internet. Jag kände mig helt värdelös när jag inte kunde hjälpa någon..

Fick en ny keps av Danne idag.. Har lovat att jag ska ha på mig den på söndag på tävlinge. Lite sponsring liksom.

Kilade upp på junisarnas rum idag och såg en jäkligt peppande text skriven på väggen där, av våran alldeles egna Robert Karlsson.. Kolla bilden. Det fick mig att vilja bli nåt.

Nu blir det snart en långpromenad. Ska gå av mig massa tankar, de flesta faktiskt positiva. Har inte några negativa alls nu om jag ska vara ärlig. Det känns skitbra!
Sen blir det nog tidigt i säng, natten som va blev sen, men det gjorde verkligen ingenting. Snarare tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar