måndag 28 juni 2010

release me.

Sitter på jobbet och irriterar mig återigen över att det inte går att gå in på facebook. Snacka om beroende. Men det finns så mycket mer att göra där än vad det finns här ute nu. Det är lugna gatan kan man säga.

Var trött imorse när jag skulle upp, men som tur var fick jag en halvtimmes längre sovmorgon eftersom jag skulle vara på blodgivningen halv nio.
Idag gjorde det förresten skitont att sätta i nålen, jag tror att det kan bero på att jag är så solbränd att det sved till av det. Men blod kom det.. Fast jag var ju inte lika lyckligt lottad som mannen mittemot mig. Han fick veta att hans blod var "beställt" av någon som just behövde hans blod. Det är kul att veta att det kommer till nytta.

Jag har så himla ansträngande jobb, ska kolla bilderna nu på hunken Alexander Norén i tidningen Svensk Golf (han ska komma hit och spela den 26 juli med Robert Karlsson, gäller att vara uppklädd då alltså).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar