onsdag 28 juli 2010

break of dawn.

Det skulle ju vara dåligt väder idag?
Skulle ju skippa allsången på Djulö ikväll eftersom väderprognosen såg tråkig ut.
Det har varit klarblå himmel hittills hela dagen.
Vad har hänt?
Väntar nog ändå på att det dåliga vädret ska slå till, tids nog.

Det blir en lunch med Hull här ute idag.
Ikväll blir det middag med mamma och Ingela, i stadsparken kanske. Innan det en fika med Anki.
Alltid trevligt att slippa äta ensam.

Jag har inget att säga, jag ska inte vara den som trycker ner, som ogillar, som tittar snett och ignorerar. Jag anser att jag inte gjort någonting fel, jag har inget att försvara. Har svårt att förstå varför det alltid är någon eller några som kritiserar mina val, mitt liv. Jag väljer själv hur jag vill göra, vad jag vill säga. Jag kritiserar ingen, vill bara säga att jag själv vill välja vad jag gör och inte gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar