onsdag 7 juli 2010

i knew there was something that we never had.

Mycket som händer och sker nu i dagarna.
Kanske inte just fysiska saker, men mer psykiska.
Det är nog bara jag som förstår, bäst att hålla det så också.

Fick migrän igår igen.
Det kom när jag ändå skulle åka från jobbet.
Så det var bara hem, hoppa i sängen och sova några timmar.
Sen var det "borta".
Då var det bara att ta sig hem till Ida för semifinal och mys i soffan.
Plus att jag fick genomgå orättvis behandling av, nämner inga namn..
Vill inte att dessa "onda" människor ska få en stämpel som onda.
Haha.

Idag ska jag först och främst sitta och gäspa mig igenom jobbdagen..
Sen ska jag till Ida vid sex och fixa mitt gudomliga hår.
Sen blir det korpen, och lite volleyboll (?) Eller?
Ida, "dom skulle vilja vara som oss"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar