onsdag 6 februari 2013

i am moving on.

Det är sista dagen på Strångsjö skola imorgon. (På fredag är vi nämligen i Spökbacken hela dagen).

Jag minns mitt första besök där. Det var på valborgsmässoafton 2010. Jag vickade i 3-4an och jag var hemskt nervös eftersom allt var nytt. Jobbade vi den tiden annars mest på Sjöholm.
Sen tog det drygt ett år tills jag var tillbaka där. Började då som vickande idrottslärare och de behövde någon även på fritids

Efter det har det rullat på. Jag fick en tjänst på fritids som har varat hela tiden, jag har varit elevassistent åt två olika killar, jobbade lite med 6-årsgruppen och hjälpt till i 5-6an och nu sist som assistent åt en synskadad kille i 3an.

Allt har varit otroligt lärorik och jag har växt oerhört mycket som person under dessa år.
Vill ge alla barn en stor kram imorgon, och jag vill tacka all personal jag stött på på vägen, alla har varit fantastiska! Vissa sätter självklart djupare spår i mig än andra och dessa kommer jag sakna lite extra, jag tror dom känner av vilka dom är!

Dags att slå upp nästa kapitel i min bok. Som lägenhetsuthyrare på Heimstaden i Mälardalen AB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar