fredag 1 februari 2013

i've got a ticket to anywhere.

Något liknande bloggtorka hade satt in, men nu räddar jag upp läget och skriver igen. Anledningen var att jag inte har haft internet på telefonen (och jag har inget hemma). Men nu är allt som det ska igen.

Har sovit halva kvällen. Välbehövligt även fast veckan inte varit allt för slitsam. Men lite möten här och där och två stycken utemiddagar resulterade i det.
I måndags var jag och Lovisa en sväng till Norrköping. Vi åt god mat och gick på bio. Vi såg EGO. Och herregud vad bra dem var!
I tisdag styrde Katrineholms mufare kosan mot Nyköping för lite möte.
I onsdag var det dags att göra andra gången läxläsning för somaliska barn och ungdomar som jag har ansvar för i MUF. Man blir alldeles uppfylld av värmen man möts av.
Igår blev det utemiddag nummer två tillsammans med mina kära kollegor. Sista kvällen med gänget skulle man kunna kalla det. Bara en vecka kvar tills jag byter jobb. Lite skrämmande, men samtidigt riktigt roligt.
Idag var jag för första gången på fotvård, otroligt skönt!
Imorgon åker jag tillsammans med mamma och pappa upp till Stockholm för att se Magnus Uggla. Min faster Lena, kusin Conny och hans fru Anna är också med! Ska bli hur kul som helst. Plus lite shopping på det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar