tisdag 5 februari 2013

look at the bright side of life.

Blev "avtackad" på jobbet idag. Vilket jag inte var beredd på. Samtidigt som vi tackade av tre barn som slutade på fritids så fick även jag en present. Hujana mig vad jobbigt! Blev extremt rörd och en stund var det inte långt ifrån att jag började gråta. Det har ju varit som en extra familj där ute de två senaste åren.
Fick en jättefin present och som är så typiskt Anna! Ett stort hjärta med texten "Njut varje minut", en kopp med ett hjärta och fin choklad (som i varm choklad). Fantastiskt!

Ikväll har jag umgåtts med Lovisa. Vi slog till med pizza och har pratat massa gamla minnen. Oj vad roliga saker vi har gjort tillsmmans, inte minst mina tolv dagar hos henne i USA!

Ser fram emot helgen i Rättvik. Fick även veta idag att Kvbs spelar i Rättvik på lördag. Självklart kommer Emma och jag titta på den matchen!

Nu, somna framför teven, INNE I SOVRUMMET! Helt lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar