söndag 7 april 2013

130407.

Helgerna går alldeles för fort över. Den här blev bra den också. Utgången tillsammans med Lovisa och Ida igår var trevlig med mycket skratt. Och det händer alltid galna grejer när jag umgås med Lovisa, och det gillar jag. Alltid är det något nytt kan man säga.
Men nu är vi här igen, söndag och dags att sova och vakna upp på en måndag. Det känns alltid lite halvdant men väl när veckan dragit igång känns det okej igen.

Passade på att rensa lite bland mina kläder ikväll, efter kortspel tillsammans med 50% Freberg.
Eftersom jag planerar att flytta till hösten så kan jag inte ta med mig alla jäkla grejer jag har.. Rensade ut fyra icakassar kläder. Jag har jobbigt att göra mig av med grejer för alla saker och kläder har minnen men vad fan.. Bort ska det!

Den här veckan bjuder på en blandad kompott av möten, jobb, umgänge och bara hemmahäng. Det brukar ordna upp sig finfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar