söndag 28 april 2013

130428.

Så himla bra helg. Man känner verkligen hur våren är på väg in.
Har "hjälp" Zana och Johan bygga deras altan.. Fin blev den, och härlig att sitta på.
Fest igår. Först här med Lovisa, Ida, Elin och Alexandra.. Sen vidare hem till Sanjin och Isabel på typ, lagfest?
Tanken var att vi skulle vidare till safiren, men jag hoppade det och satte mig på Lilla krog istället. Det måste vara ungefär fem år sedan jag var där en utekväll sist. Helt stört! Men det var trevligt..

Idag började dagen med Djulörundan. Sen lite altanhäng, fixa grejer på stan och efter det slöade jag i soffan fram tills det blev dags för pizza hos Adam och Ida med Lovisa. Spelade lite monopol på det också, och planerade lite lätt för valborgsfirandet.
Nu jävlar öser vi.

Imorgon ska jag bli lite blondare. Det är så jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar