fredag 12 april 2013

130412.

Sitter och gråter framför Let's dance.. Alltså, kom igen! Det där med känslor har verkligen kommit på senare dagar för mig. För några år sedan kunde jag se en sjukt sorglig film och försöka känna mig berörd och trycka fram några tårar samtidigt som mina vänner grät så det svämmade över. Saker och ting har ändrats, nu blir jag rörd över minsta lilla. Konstigt det där..

Nu är det i alla fall helg och det ska jag inte gråta några tårar över. Sitter, samtidigt som jag gråter, och väntar på att Lovisa ska komma hit när hon slutar jobba. Vi ska ha lite fredagsmys och bara tagga inför ännu en helg.
Imorgon börjar jag dock med förbundsstämma med moderaterna i Sörmland i Nyköping.
Väl hemma efter den blir det lite partaj med Lovisa. Söndag får nog bjuda på diverse sportevenemang.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar