tisdag 3 september 2013

130903.

Imorgon ska vi gå Sörmlandsleden - 1 mil! Alltid lika kul.. Fast i år känns det faktiskt rätt lovande. Dock är jag lite, eller mycket, orolig för att jag inte kan äta så pass mycket mat som behövs för att mitt kaloriintag ska vara rätt efter 1 mils promenad plus volleybollträningen imorgon kväll. Det finns inte på världskartan. Men jag ska göra mitt bästa med baguette, hemmagjorda köttbullar och rödbetssallad.. Första gången jag lyckas få mina egna köttbullar att hålla ihop ordentligt och verkligen se ut som riktiga köttbullar!


Har haft tjejmys här hemma ikväll. Lovisa, Ida, Elin och Matilda kom hit med ost och kex och glass. Massa tända ljus och skön stämning gjorde hela tisdagskvällen. Lovely!

För övrigt vill jag skicka en liten tanke uppåt till morfar som skulle fyllt 100 idag. Big day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar