måndag 23 september 2013

130923.

Jag har haft en jättemysig helg i Linköping. Nu sitter jag på tåget hemåt.
Började med fredagskväll tillsammans med Maria. Var på bio och såg White House down. Den var bra, hade inte Channing Tatum varit huvudrollen hade den varit mindre bra.
I lördags gick vi en sväng på stan, Maria blev blodgivare och vi shoppade lite grann. På lördagkvällen blev det lite fest, först hos Maria, sen hos någon bekant till Marias kompisar. Det var mycket trevligt.

Igår bytte jag kompis, från Maria till Emma. Vi tittade på film, gick ut och käkade (en glasflaska med ketchup exploderade när jag skulle öppna den, så jag fick ketchup över hela mig, kan väl säga att jag fick lite rabatt på maten).
Sen satt vi bara och myste hemma igår kväll. 

Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar