tisdag 24 september 2013

130924.

Varför kommer man alltid på massa saker man borde göra och varför får man massa energi just när man precis målat naglarna? I-landsproblem!

Det är så sjukt kallt ute nu. Att vara rastvakt i regn och kyla är ingen höjdare! Ser verkligen inte fram emot resten av hösten och början på vintern..

När jag kom hem idag vinterbonade jag för mina pelargoner (Anna 85).. Sen fixade jag med inredning - något som verkligen får mig att koppla av. Hann inte klart med allt. Somnade i soffan och sov rejält ett par timmar.

Och igår drog tre veckor utan smör, vitt bröd, pasta, ris, fikabröd och läsk igång. Än så länge har det gått smärtfritt, det finns så mycket annat gott att äta. Idag åt jag exempelvis purjolökslåda, gillar man purjolök kan jag verkligen rekommendera det. Gott och superenkelt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar