måndag 3 februari 2014

140203.

Vi blev godkända på vårt seminarium idag. (Jag trodde inget annat innan i och för sig). Men ändå skönt att kunna bocka av det och lägger ner mer tid på andra saker som ska göras.
Har en recension som ska lämnas in på onsdag och själva produkten har varit färdig ett par dagar men gick igenom den en gång till ikväll. Fixade några smågrejer och känner mig nöjd nu.

Har planerat in en hemfärd idag. Åker till Katrineholm en vecka i början av mars. Jag måste fixa och dona med alla mina grejer inför inflytt i lägenheten här nere. Måste också sälja av rätt mycket. Dessutom är det tentaplugg hela den veckan, och det kan jag lika väl göra där som här.

Har fått besked från csn idag att jag måste ha 0,5 högskolepoäng till för att godkännas att få studiemedel! Irriterande.. 0,5 poäng! Vad är det liksom? I dagsläget har jag 12,5 sedan tidigare studier men det krävs alltså 13!
Jag har ju fått minst 0,5 poäng redan på socionom men de skickar inte in resultat och poäng till csn förens man klarat hela kursen (dvs tentan och de andra delmomenten). Det betyder att jag i sådana fall snällt får vänta med att söka csn till början av april typ.. Om jag klarar tentan och det andra. Fan.
Jag hoppas ändå jag kan få något slags intyg på att jag fått 0,5 poäng från skolan som jag kan skicka in till csn, innan 13 feb. Annars får jag det inte nu.
Det suger! Hur ska jag då kunna leva är det tänkt, på socbidrag eller vad? Jag fattar inte..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar