onsdag 5 februari 2014

140205.

Jag har haft en jättebra dag. Först sovmorgon. Var i skolan vid 11 och lämnade in recensionen.
Satt med gruppen ett par timmar och diskutera diverse saker. Sedan gick några av oss på stan en sväng, blev en fika (det hade jag lovat mig själv att köpa trots dålig ekonomi) eftersom vi klarade seminariet och recension var inlämnad.
Efter det ville Malin och Clara shoppa lite. Så så blev det. Efter det droppade Clara av och jag och Malin åkte hem till henne. Vi började diskutera nästa uppgift och annat allmänt och tiden rann iväg som bara den. Helt plösligt var klockan sju och Malin bjöd mig på mat. Väldigt rart av henne. Sen satt vi och pratade vidare om allt mellan himmel och jord till nio.
En riktigt trevlig eftermiddag och kväll måste jag säga.

Imorgon ska jag kamratgranska de andras recensioner, sen ska jag sitta barnvakt imorgon kväll. Mysigt.

1 kommentar: