fredag 21 februari 2014

140221.

Veckan är slut. Helgen är här!
Ikväll kommer faster, kusin och hans familj hit från Sthlm. I helgen ska vi fira Emma. Ska bli kul att träffa dem.
Imorgon är jag dock i Svedala nästan hela dagen. Volleyboll för hela slanten.

Nu ligger jag och pluggar samtidigt som jag tittar på hockeyn (Sverige-Finland). Går väl sådär att plugga. Haha.

Och inatt föddes en svensk prinsessa till. Jag och mamma har en tradition att när det händer något större inom kungahuset skålar vi alltid i mousserande. Och även fast mamma inte är här eller jag där så kommer vi skåla på olika håll.
Har funderat massor på vad hon kommer att heta.
Kanske något redan kungligt..?
Desirée?
Beatrice?
Cecilia?
Eleonore?
Elisabeth?
Hedvig?
Sofia?
Ingrid?
Kristina?
Lilian?
Lovisa?
Margareta?
Maria?
Sigrid?
Jag är såå nyfiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar