måndag 7 september 2015

150907.

Efter tågkaos på grund av översvämningarna i Hallsberg så är jag nu på tåget påväg mot Malmö efter att jag bytt i Göteborg och fått vänta någon timme eller mer på tåg. Blir typ 2 timmar sen hem. Men jag har ändå inget bättre för mig idag så att resa lite extra lång tid spelar ingen roll! Alltid viktigt att tänka positivt!! Mitt hus är ju iallafall inte översvämmat!

Har haft en jättebra helg i Skövde (så pass bra att jag åker dit på fredag igen!)
Har umgåtts med P och hunnit träffa fyra av hans vänner, två av dem var med i Turkiet så dem känner jag sedan tidigare.. Vi har kollat fotboll, ätit och lagat mat, druckit vin, spelat lite golf, kollat filmer och bara myst. Kvalité!
Ser fram emot en snabb vecka så jag får en bra och mysig helg igen!

Men innan det är det skola, jobb, träning och träningsmatch som gäller. Och 3 timmars tågresa Göteborg-Malmö först och främst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar