torsdag 24 september 2015

150924.

Vill ni slippa negativ energi så hoppa över att läsa det här inlägget!

Träningen kändes verkligen bajs efteråt.. Gick väl inte helt hemskt men jag behöver lite positiv kritik också! Det är sjukt viktigt när man fått negativ kritik gång på gång på gång att man får ett litet "bra anfall", "bra fix", "bra mottagning".. Vad som helst! Men idag var intr postion höger (som jag spelat i ca 3 veckor) särskilt uppskattad! Ingenting sitter i ryggmärgen när man är på en ny position - jag behöver guidning inte få negativ kritik! Så är det bara!
Känslan efter träningen var ungefär.. Ska det vara såhär plus mina krämpor (axeln nu, knät känner jag INGENTING av tack gode gud!) så lägger jag ner.. Men! Nu tar jag helg från volleybolltänk och tar nya friska tag på tisdag!
Var bara tvungen att skriva av mig.. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar