onsdag 6 oktober 2010

got my mind set on you.

Jag var mycket gladare på träningen idag, och i skolan.
(Har haft en lite low period några dagar)
Och gladheten kan nog ha någonting med någonting att göra.
Vem vet. Tror bara någonting kan ligga bakom min gladhet.
Det gillas.

Blev helt plötsligt, utan att jag tänkte på det, klar med en av uppsatserna.
Här snackar vi lycka.
Bara två kvar nu, tills på fredag.

Imorgon blir det förhoppningsvis mys med min vän Börjesson.
Kommer ni ihåg honom?
Han som skaffade flickvän i våras och glömde sin bästakompis?!
Haha. Bara han håller vad han lovat nu.

Tomas var och tog lagfoto på oss ikväll.
Den här bilden tog han för några år sen inför j-sm.
Duktig fotograf han är den där Tomas. Jag känner honom, uuuuuunderbar människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar