torsdag 14 oktober 2010

i think i better leave right now.

Magnus, min sjukgymnast, gjorde en ordentlig undersökning av mina knän. Och hittade nog orsaken till min smärta.
Beläggning innanför knäskålen, som man förr opererade bort, plus att jag är för lite tränat på inre lårmuskeln och för mycket tränad på yttre lårmuskeln.
Detta resulterar i en uppföljning med träning, töjning och volleybollteknik som han vill att det ska se ut.
(Har alltså skaffat mig en personlig volleybolltränare, eftersom han varit elittränare)

Lyssnar på gammal smörmusik, ska göra pyttipanna sen krama min vän Plantin. Typ, vi kanske gör andra saker också.
Jag ska låta henne lyssna på Will Young -Leave right now. I feel for her.

Imorgon blir det film och kladdkaka med Pontus i hans nytapetserade lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar