onsdag 10 november 2010

don't be fancy, just get dancey.

Jag lever ett hektiskt liv. Alltid någonting på g, och har jag ingenting på g så tar jag mig saker att göra. Fullfart hela tiden. Men det är så jag vill ha det.

Har precis tränat.
Fick damma av mina gamla centerskills.
Det gick faktiskt riktigt hyfsat, och kul var det.
Men sen är det en annan femma och hänga med överallt man ska.
Så, jag tar Lollos roll på söndag på matchen efter hon sviker oss.

Nahe, nu får kvällen bestå i att först och främst äta upp min fil. Sen en dusch.
Sen måste jag packa grejer till imorgon.
Paaaaaaaaaaaarty i Linkan! Men innan det ska jag heja på VVK! (Jag ska klappa högre än Ida)

Plus att mormor och faster Lena fyller år imorgon.
Jag köpte världens finaste bukett till mormor som jag ska åka med till henne imorgon förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar