onsdag 24 november 2010

killing me softly.


Sitter och pluggar med Linda.
Vi sammanfattar engelskatexten och skriver referat inför fredagens litteraturseminarium.
Skönt att ha det gjort.

Ska hem en sväng vid 16.. Sen vidare till kurren för att jobba med hemsidan tillsammans med Joel som ska hjälpa mig.
Där lär vi väl sitta fram till träningen antar jag.

På träningen ska jag verkligen kötta, kötta som fan!
Men, Magnus, min sjukgymnast, har sagt åt mig att undvika hopp för mitt hopparknä som dolde sig bakom den andra smärtan.
Vet inte riktigt hur jag ska klara av att inte hoppa..
Men sen ändrade han sig lite, jag ska undvika blockhopp i alla fall, för det är minst kul.
Fick en plats på Succés lista. 6:a! Men Ida slog mig, med sin 2:a plats. Vi är grymma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar