tisdag 30 november 2010

sitting down here.

Världens största grattis till Zana på 22-årsdagen. Bilderna är tagna när vi var sisodär 15-17 år.

Har gymmat med Lollo idag också.
Nu är vi inne på den fjärde dagen i rad, vi har 24 kvar.
Har slagit vad om att vi ska klara att träna varje dag fram till julafton.
Jag är övertygad om att vi kommer klara av det.

VFUn är så rolig. Barnen är så söta.
Det känns verkligen som om jag varit där flera år och inte bara en vecka innan den här.

Nu ska jag jobba lite med hemsidan.
Sen tidigt i säng, det är vemodigt att gå upp 7,00.

Avslutar med min favoritlåt av min favoritartist.
"En taggatråd, en taggatråd det är en tråd med taggar på.
Men är det inga taggar på så är det ingen taggatråd."
Imorgon är det bonde igen efter träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar