söndag 7 november 2010

to school for cool.

Jag är djupt inne i mitt pluggande.
Har refererat ungefär halva boken nu.
Och referatet får endast innehålla 3000 tecken, jag är uppe i 1139 så jag är på god väg.

Haft skönaste söndagskvällen.
Suktat till "Vad blir det för mat" (på maten då, och inte Morberg) sen drömde mig bort till Ensam mamma söker. Loooooovely.
Nu Beck. Och Beck stör mig lite i pluggandet. Men det ska bli klart ikväll för imorgon är fullplanerat.

1. Vakna och sätta på mig mitt snygga face.
2. Träna hos Magnus på Ortophysio
3. Duscha och sätta på ett ännu snyggare face.
4. Lunch med Ida "Lugg" Plantin (ja, jag har också haft lugg)
5. Åka till skolan
6. Föreläsning om kultur
7. Hem och äta kvällsmat
8. Gå en promenad med Tessan
9. Kolla på min bror när han äger i innebandyn med Luggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar