tisdag 14 augusti 2012

hard work.

Mycket att stå i just nu. Men nu har jag iallafall anmält mig hos CSN för studiebidrag, loggat in och kollat startdatum för när kursen startar (3 september) och hittat listan på litteratur jag måste köpa.
Nu jävlar!
Dessutom fick jag idag klart att jag får jobb på strångsjö skola för 75%! En stor sten som föll från bröstet!
Alltså kommer jag ha jobb/plugg till 125% i höst. Jag MÅSTE bli lite mer strukturerad!
Jag har i och med detta fått avsäga mig tränarrollen för Katrineholms volleybollklubbs juniorer. Vilket är oerhört trist men nödvändigt, vet att jag lämnar över det till Karins trygga famn.
Dessutom kommer jag ha arbetet med MUF också. Styrelsen i stan och i distriktet.
Detta kommer bli en utmaning med så många bollar i luften mina vänner! Wish me good luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar