tisdag 28 augusti 2012

mother of mine.

Sitter på jobbet och väntar på att först och främst äta lunch. Har varit och badat med eleverna på morgnen sen har jag inget jobb förens vid 13 då fritids börjar. Så jag kan passa på att kolla internet. Mitt internet på telefonen tog slut i lördags natt och jag har inget annat internet hemma. Den här gången tackar jag gudarna för internet på jobbet, för man blir lätt hanikappad utan.

Har en rolig kväll framför mig. Direkt efter jobbet tar jag tåget till huvudstaden och möter upp min kära vän Emelie. Sen drar vi ut till Grönan tillsammans för att se Lars Winnerbäcks konsert. Kommer bli helt fantastiskt, om det bara kan vara uppehåll hela kvällen.

Imorgon fyller mamma år och det ska firas. Hur det ska firas har vi inte än bestämt men det löser sig, var inte orolig mamma.

Annars flyter allt på.. Ville bara tala om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar