torsdag 8 november 2012

everything at once.

Har en lång lista på saker jag ska hinna göra imorgon inför helgen utbildning, tack och lov tillsammans med Kristina.
Vi ska:
Handla matvaror och dyl.
Göra pastasallad
Hämta madrass och projektor hos mamma och pappa
Hämta porslin på Knattebo
Skriva ut schema och sånghäften
Fråga om hinkar i matsalen..
Har säkert glömt någonting! Det är helt fullt i mitt lilla huvud kan jag tala om.

Som topping på detta har jag varit på presidiemöte i Flen ikväll och gått igenom MUF Södermanlands ekonomi, så nu har vi koll på detta.

Sen har jag även lite annat att tänka på, vågar exempelvis inte logga in på skolmejlen och kolla om jag fått resultat från tentan. (Larvpotta!)

Imorgon ska jag också hinna till min psykolog för ett till samtal.

Fick också en läskig kallelse för cellprovtagning av livermoderhalsen. Skapligt jobbig grej att göra liksom. Men än en gång - a girl's got to do what a girl's got to do. Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar