fredag 30 november 2012

do not you worry child.

Först och främst, ett stort grattis till min närmsta vän Zana på 24-årsdagen.

Har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden. Har haft allt annat att göra plus att mitt internet på mobilen tar slut så snabbt, redan den 19 november den här gången. Undra om det beror på att spelen tar internet eller något annat? Jäkligt irriterande what so ever..

Har varit sängliggandes igår och idag, nu i soffan hemma hos mamma och pappa och tittar på längdskidor - tack och lov för all vintersport. I övrigt är att vara sjuk i feber och snuva det absolut tråkigaste som finns. Och imorgon ska vi iväg med kollegorna upp till Stockholm för att se Tomas Ledin på Cirkus. Visseligen har jag sett showen förut, i Göteborg, men vad fasen, det är inte läge att vara sjuk ändå. Jag får proppa i mig alvedon och ha nässprayen med i högsta hugg och åka ändå. Vill inte alls missa detta.

Nu ska jag äta ett par av mammas nybakade bullar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar