måndag 5 november 2012

i am in heaven.

Dags att ta ledigt från kvällsjobbet nu kanske. Har hållt på med något sen jag kom hem vid halv sex. Placeringskort och sätta ihop själva bordsplaceringen inför helgens utbildning. Inte helt lätt att få alla att hamna på rätt plats. Men nu känner jag mig nöjd!

Ser fram emot morgondagens eftermiddag. Först en hel timmes helkroppsmassage hos Annika - himmelriket! Sen åker jag hem till Zana och Johan i huset(!) Där ska jag väl kanske hjälpa till att riva lite, städa ur bråte och gud vet vad. Ska bli kul att se huset, dom fick nyckeln för en vecka sen! Hur kul som helst!
Vad stora vi blir.. Jag och Zana träffades när jag gick i sexan och hon i sjuan, och här står vi i dag och hon är förlovad sedan många år och har köpt hus! Hur det är med mig och min utveckling lämnar vi där hän..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar