måndag 12 november 2012

we are just having fun.

Efter en lång och ganska kämpig helg har jag varit helt slut.
Helgen har förvisso varit väldigt rolig men det tog på krafterna att arrangera en utbildning för 40 personer där allt var tvunget att göras själva. Tack MUF Södermanland för en fin helg i alla fall.

Men det bästa med helgen var nog trots allt renoveringen hos Zana och Johan igår eftermiddag och sen framför allt mormors 95-årsmiddaf med familjen. Min mormor betyder allt för mig. <3

Nu har jag njutit framför fotbollsgalan och sett mina största sportidoler ta emot fina priser och hyllas. Jag bara ryser när jag tänker tanken.

Nu har jag tänkt läsa lite i min bok sen ska jag sova. Imorgon väntar jobb, simning och lite mer renovering, jag och Zana har fått stort förtroende av Johan nu och vi ska själva göra ett helt rum (läs liten klädkammare) vad gäller golv, väggar, lister, spackel.. You name it. Kommer bli skitroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar