onsdag 17 juli 2013

130717.

Bjöd mer eller mindre in mig själv till Zana och Johan ikväll. Jag stod för maten och matlagningen!
I min hälsomatshets som infunnit sig bjöd jag de på gi-burgare och gi-kladdkaka. Sjukt gott både två. Till och med bröden till hamburgaren var goda. Orkar inte skriva upp något recept just nu. Men ni förstår säkert att det inte var speciellt många kolhydrater i varken varmrätt eller efterrätt. Dessutom var kladdkakan bland det godaste jag ätit. Den kommer jag göra igen, lätt som en plätt också!

Imorgon ska jag iväg en sväng till gymmet eller ut och jogga lite, varit lite dåligt med det denna vecka. Sen packa det sista inför helgen, lämna bilen till Lovisa.. Ska bli skitskönt att komma till Rättvik!

Bestämde mig också idag för att ta tag i volleybollandet igen. Vi kommer ju spela i Superettan och det känns kul. Har fått frågan flera gånger sedan jag slutade förra hösten om jag kan tänka mig att börja igen, men har hittills tackat nej. Men, vi är inte där än, vi får se hur det blir.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar