söndag 18 augusti 2013

130818.

Jobbytarhelgen är snart över. I fredags jobbade jag på Heimstaden, imorgon jobbar jag återigen på Strångsjö skola. Två dagar har vi för planering innan barnen börjar. Ska bli både kul och mysigt att träffa alla igen.

Har i alla fall för första gången i mitt liv varit pensionär i helgen. Agda 85!
30 års festen var trevlig, roliga lekar och massa kakor! Det var kanon. Körde hem från Finspång inatt - första nyktra helgen sedan april typ. Det är hemskt! Nu ska det bli bättring.. 

Har också för första gången i mitt liv varit på dressyr idag i Ericsberg. Det var intressant. Sjukt att de kan lära hästarna det där. Jag blev imponerad..
Var i och för sig inte där frivilligt. Det var kampanjande tillsammans med moderatkvinnor..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar