söndag 3 augusti 2014

140803.

Blev en bra dag även idag. Hade ju tänkt låta huvudontet ta över dagen och bara slappa men så blev det inte. Hörde av mig till Lovisa som bjöd över mig på födelsedagsfika (hon fyller år på tisdag). Vi fikade och sen var vi så varma så vi tog med hennes systerdotter Stella ner till Djulö och doppade oss. Sen skjutsade jag Lovisa till tåget.
Nu har jag precis kommit hem från en powerwalk. Det var rätt skönt och lite fläktade det men var ändå jättesvettig när jag kom in.

Jag blir lite chockad att vi har haft sånt himla bra och stört varmt här i Katrineholm hela tiden och runt omkring i Sverige är det helt galna regnskurar och stormen. Något sådant var det väldigt länge sedan jag såg!



Inte mycket som lever i gräsmattan men den här prästkragen är en liten kämpe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar