söndag 10 augusti 2014

140810.

Nu känns det som att jag har massor att skriva...

Först och främst så har jag haft en kanonhelg verkligen!
I fredags efter jobbet mötte jag upp Ida och Lovisa när de kom med tåget från Oslo och så drog vi och åt i Stadsparken. Efter det blev det lite öltält och Harrys. Det var kul.
Igår umgicks jag med Emelie i stort sett hela dagen. Vi satte oss framåt kvällen på Gastuberg och hade picknick och tjuvlyssnade på Diggiloo som var nere vid Djulö. Sen hem till Emelies mamma och drack vin och tog selfies, och sedan vidare (i spöregn) ner till Harrys. Både nätterna har slutat vid 04 efter att ha suttit utomhus och pratat med mina olika killkompisar. De är riktigt viktiga för mig! (Kan man packa med sig de ner till Malmö?)

Idag har jag packat här hemma. Nämligen så att jag och Emelie ska på roadtrip tis-fre och då kör vi först ner till Malmö för att dumpa av massa grejer jag har här uppe som jag inte lär få med mig på tåget senare i augusti.
Och mitt i mitt packande i källaren tar jag tag i en påse och ser jordens största (i mina ögon) spindel.. Jag fick panik! Har aldrig riktigt känt den känslan förut. Det är väl så det är att ha en enorm fobi!?
Började panikgråta så pappa fick komma och döda spindeln. Och den var stor! Har ännu inte gått in i det rummet igen och lär nog inte göra det den här veckan.

I övrigt så har jag tre dagar kvar på jobbet i Vingåker. Kommer sakna de boende och personalen. Ska verkligen ta vara på dessa dagar nu!

Nu, bildkavalkad..


Förfesten i Stadsparken med Ida och Malin..



Ida köper pizza..

Sjöberg ville hemskt gärna läsa kurren påväg hem från stan klockan 04!

Sprinklersystemet var påslaget i Stadsparken på vägen hem.. Vi fick kuta genom vattnet!

Det hade ljusnat när jag gick in på vår gata..

Picknick på Gastuberg!

Fötter av BFFs


Alla dessa selfies!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar