fredag 29 augusti 2014

140829.

Är det någonting som jag verkligen avskyr så är det att packa upp resväskor. Det är värre än att diska, tvätta, städa gånger 100! Det är märkligt alltså. Har en och en halv väska kvar att plocka upp här, och jag försöker ta det lite i taget för rätt vad det är så tar det stopp och min lust spyr galla över det. Att packa ner saker däremot, det är kul!

Sen är det det här med olika dofter. Det luktar väldigt speciellt här i lägenheten och på något vis gillar jag inte den doften.. Försöker med olika rumsparfymer att få bort doften men den sitter i väggarna. Dessutom luktar tvålen och schampot av vårterminen liksom. Och det var absolut inget dåligt med den, men jag vill framåt och inte skjutsas bakåt. (Köper ny tvål på Ica sen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar