måndag 2 mars 2015

150302.

Förutom att jag lämnar skid-VM och Falun bakom mig så kunde den här veckan inte startat bättre.. Började med att jag vaknade i min supersköna flicksäng hos familjen, sen frukost tillsammans med födelsedagsbarnet Ebba på Sultans. Efter det kollade jag och pappa in Augusts nya lägenhet som var jättefin! Sen lunch med mamma och pappa på stan. Men till det bästa. Nu sitter jag på tåget mot Malmö och de ringer från stället jag gör ansiktsbehandling på och säger att jag vunnit ett presentkort där på 750kr! Jag vinner aldrig något så jag är verkligen superglad nu! De andra priserna var en som fick ett presentkort på bio och en ett restaurangbesök (jag drog alltså vinstlotten vill jag påstå!).. Och tilläggas ska att jag inte ens visste att jag var med i tävlingen! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar