fredag 6 mars 2015

150306.

Har varit dåligt med bloggande i veckan. Kan bero på att jag har varit riktigt trött efter helgen plus att jag har tränat, jobbat, skola, tränat U19, sovit och gjort annat så tiden har inte riktigt funnits där..
Nu däremot är det fredaglunch och jag har hela helgen framför mig!
Har jobbat nu på morgonen och efter det landade jag i stolen hos frissan och blev blond igen. Nöjd, men vill bli ännu blondare så det får gå i omgångar eftersom jag haft brunt i utväxten..

Nu ska jag vila en stund sen helgstädning här hemma.
Ikväll ska jag ut och käka med min kurreburre Carola, och dricka minst ett glas vin, sen ska vi gå på Carola Häggqvist. Ska bli kul!

Imorgon har vi hemmamatch och efter det lagfest och förmodligen utgång!

Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar