torsdag 26 mars 2015

150326.

Har ägnat tid åt andra saker än att blogga senaste dagarna.
Har iallafall haft bra dagar. I tisdag blev det en heldag med mys. Började med pannkaksbrunch, film, tacos och hockey (Redhawks-Leksand). Riktig kvalité på den dagen måste jag säga!
Igår jobbade jag och efter det åkte jag och Ida till Svedala för kvartsfinal nr 2 mot KVK! Och KVK vann till vår stora lycka! Blir att se kvartsfinal nr 4 på tisdag där igen! Några i laget kom fram och var glada över att vi var där och hejade!

Idag har jag jobbat och varit i skolan. Skolan var riktigt långtråkig kan jag säga. Det var först föreläsning om tystnadsplikt och offentlighetsprincipen. Den andra var om hur en god man funkar (gick hem efter halva tiden för den var riktigt seg!)
Nu ligger jag och slappar framför teven med massa tända ljus. Har precis pratat länge med först mamma sen med Lovisa. Det är kvalité på annat vis!

Imorgon då..
Jobb, skola, jobb och sen FOTBOLL! Moldavien-Sverige. Halleluja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar