fredag 20 mars 2015

150320.

Då var det helg igen. Tiden går så sjukt snabbt!
Igår hade vi föreläsning på morgonen i LVM. Mycket spännande. Och vem hade kunnat tro att man kan räknas som alkoholmissbrukare om man som man dricker 14 glas á 33cl i veckan och som kvinna 9 glas. Det är det nog många som gör i tidiga (och kanske sena) 20-årsåldern..
Efter föreläsningen träffade jag Sara och vi satte oss här vid vattnet och fikade i sommarvärmen. Det var en helt perfekt stund!
Dagen rundades av med lite rödvin och chark. Pricken över i:et!

Idag har jag jobbat och varit på min första tid rehab i Lund. Nu är stötvågsbehandlingen slut och rehaben igång alltså. Rätt tuffa övningar ska avverkas varje dag! Men vill jag att knät ska bli bra så..
Ikväll har jag bäddat ner mig i sängen med massa tända ljus och tv. Vissa kvällar som denna är ljuvliga, som nu!

Imorgon taggar jag för match som höger. Knät är tejpat, jag trycker i mig en Ipren innan och köttar! Så sugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar