torsdag 14 maj 2015

150514.

Hade en riktigt bra födelsedag igår! Även fast inte födelsedagskänslan finns där som när man var barn så är det ändå något lite extra!

Började med att få paket på sängen 05:30(!).. Hann göra mig iordning i lugn och ro och sen dra och jobba hos familjen på morgonen!
Efter det mötte jag upp Johanna i skolan som ville gratta mig lite. Och sen var det dags för handledning som vi har i den utredning vi ska skriva.

När jag var klar i skolan och i väntan på att Diana skulle bli klar där så gick jag och fixade mina naglar!

Sen väntade lunch, fika och drink på Lilla Torg med Diana! Sååå goda grejer! Och min kusin Carola svängde förbi där också för att lämna present åt mig!
Sen kom mr X dit också och vi följde sedan Diana till hennes tåg och så åkte vi hem till mig för att slappa lite.
När vi slappat klart drog vi till restaurangen Mando och käkade! Så sjukt gott! Och sjukt mätt blev jag!

Vi kraschade sedan framför en film i soffan!

Bästa dagen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar