fredag 15 maj 2015

150515.

Har ett överflöd av positiv energi i kroppen idag..
Vädret är KANON, jag har jobbat på morgonen och haft ett kort seminarium på eftermiddag, vaknade sådär mysigt imorse som man inte kan bli på dåligt humör av, dessutom ska jag och Linn mfl till Lund ikväll för att se herrlandslaget i volleyboll spela landskamp där klockan 19.. Och sist men det absolut bästa - Zana och Johan är på väg ner till Malmö! 20:40 rullar dom in! Supersuperglad är jag!
Det här kommer bli en fantastisk helg! Imorgon kväll firar vi mig här hemma först sen är vi 8 pers som går ut och äter!

Nehepp, ska väl fortsätta med storstädningen här hemma (bara dammsugningen kvar) eftersom fröken pedant hon själv kommer så vill jag ju imponera lite iallafall! Haha..

Ha en trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar