fredag 22 maj 2015

150522.

Det blev fotboll igår kväll tillsammans med mr. För första gången på ståplats. Det var ju definitivt en ny upplevelse som jag absolut inte har något emot att göra igen!
Dock var matchen skitdålig. Har aldrig sett MFF spelat så dåligt, och då har jag ju varit på alla hemmamatcher i är och fyra förra året samt sett på tv. Pinsamt att förlora med 0-3 mot Häcken!


Well well. Nu är det fredag igen! Veckorna går skrämmande snabbt, snart sommarlov från skolan!
Nu sitter jag i skolan och väntar på Johanna för vi ska skriva på vår utredning. Sen ska jag iväg på arbetsintroduktion för sommarjobbet, efter det mitt vanliga jobb till 18. Framåt kvällen blir det middagsdejt med Olle! Ska bli så kul att träffa honom.. Han flyttade till Lund i januari och vi har inte än setts! Men nu så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar