måndag 8 juni 2015

150608.

Då var det återigen måndag. Den här veckan lovar bra avrundning genom studentfirande hemma i Kholm. Hemåt drar jag på torsdag och innan det ska jag hinna jobba sju pass, ha styrelsemöte plus tränarmöte med volleybollen och gå till frissan! Skulle också behöva hinna boka in en tvättid. Tilläggas ska att jag igår började känna mig krasslig! Men det är bara att köra på!

Har iallafall haft en riktigt bra helg. 
I lördags tog jag bussen ut till Carola och barnen i Oxie. Där bjöds på lunch, solning och poolbad! Ja! Jag badade! Första doppet för i år är alltså avcheckat! Största badkrukan är jag normalt sätt, men i en uppvärmd pool gick det finfint!





Efter det mötte jag upp Diana på centralen och vi drog hem till mig för att göra oss iordning för kvällen.
Efter en stund kom också Elin och vi drog på födelsedagsfest en bit utanför Malmö, på en jättemysig liten gård! Sitta där i utemöblerna i solen var kanon! Sen lite kubb och grillad mat på det och avrunda med en utgång = en lyckad kväll!

Igår var vi sega jag och mr. så vi låg här hemma och slötittade på tv hela dagen, och det fick även bli en pizza/kebabtallrik! Sådana dagar är mer än okej ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar