söndag 21 juni 2015

150621.

Spenderat senaste dygnet tillsammans med Evelina.. förutom några timmar när vi sov i våra egna lägenheter efter utekvällen igår.
Idag tog vi en sväng till Emporia.. Käkade på Vapiano och hon passade på att shoppa lite grejer!
Efter det drog vi hem till henne och jag satt och solade på ballen medan hon städade. Sen ramlade även Linn och Ida in. Det blev till att titta på Sverige-England i U21 där Sverige tyvärr rätt snöpligt förlorade. Lite mat på det och några cider så kände jag mig riktigt svullen så jag fick tack och lov med Evelina på att åka vår vanliga runda inlines ikväll i perfekt väder! Vi avverkade 8 km och det kändes skitskönt efter många veckor med dåligt väder och sjukdom! Nu är vi på rull igen!

Nehe, dags att sluta mina två blå inför sista veckan jobb. Sen väntar en sommar fri från jobb och plugg! Det var inte igår det skedde senast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar