måndag 29 juni 2015

150629.

Nu sitter jag här hemma i Katrineholm och tittar på film med mamma.
Jag har ett helt fullspäckat schema för de här två veckorna innan jag vänder hemåt igen.
Imorgon: fota på golfbanan från 7:30 och framåt mot kvällen. Sen avrundar vi med
EM-final här hemma tillsammans med Ebba! Sverigetröjan ska naturligtvis på!
Ons: golfbanan. Kvällen kör jag och Ebba och eventuellt Ida upp till Sthlm gör att fira U21 grabbarna i Kungsträdgården!
Tors: golfbanan. Kvällen hos Zana och Johan.
Fre: golfbanan. Grilla med familjen.
Lör: till Emelie i Sthlm för att fira hennes födelsedag.
Sön: hem från Sthlm. Rensa mitt förråd med grejer från min gamla lägenhet.
Mån: till Finspång för bebismys hos Daniela. Sedan vidare till Linköping för middag med Maria!
Tis: upp till Sthlm och Ida G tillsammans med Ebba. Allsång på Skansen.
Ons: hem från Sthlm. Bio i Norpan med Ebba.
Tors: massage. Hälsa på mormor.
Fre: till Lovisa i Oslo. Ida P kommer dit på kvällen!
Lör: Oslo!
Sön: flyger hem till kära Malmö från Oslo!

Några fler saker kan jag säkert lyckas klämma in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar